Thursday, March 6, 2014

Kol Koreh Signed by Gedolei Roshei yeshiva and Admorim in the USA to attend the Atzeres on Sunday March 9th

Kol Koreh to participate in Atzeres tefillah mass gathering on Giyus in Manhattan March 9th

עם ה' חזקו ונתחזקה והאספו לעצרת עם וכינוס התעוררות למען תורתנו הקדושה.

"עת צרה ודאגה היא בעת כזאת להתורה ולומדי' בארץ ישראל קמו ויתיצבו אנשי כח ובעלי פוליטיקה למיניהם לחתור חתירה תחת סגולת חיינו ונשמת אומתנו - תלמודה של תורה בישיבות הקדושות והכוללים המלאים מזן אל זן בבחורי חמד ואברכים יקרים השוקדים על התורה וגדילים בה, ואשר מהם תצא תורה לכל ישראל.



"ועומדת לפנינו סכנה של ממש, חלילה, לנתק ולהעביר לומדי התורה מכותלי בי מדרשא באופנים שונים של לחץ ודחק, ולהעיק על חייהם בחומר וברוח, עד כדי הסגר את לומדי התורה בבתי סוהר אם אינם מתגייסים לצבא, היו לא תהי'.

"אחינו בני ישראל! וכי מותר לנו לשבת בחיבוק ידים למשמע צרה כזאת, הרי תורת השם היא חיינו ואורך ימינו, וגם היא עיקר בטחונם של ישראל,( כמאמרם ז"ל (מכות דף י') על הפסוק עומדות היו רגלינו בשעריך ירושלים, מי גרם לרגלינו שיעמדו למלחמה, שערי ירושלים שהיו עוסקים בתורה,) וציבור החרדים לדבר ה' פה באמריקה איך יעבר על זה בשתיקה, בשעה שהתורה בארץ הקודש נתונה בעת צרה".
"לזאת ראינו לנכון להתאסף כולנו יחד, כאיש אחד בלב אחד עם רבבות אלפי אוכלסי ישראל בארץ הקודש אשר התאספו יחד עם רבותיהם למעמד אדיר של תפילה ביום ראש חודש, ואנחנו פה באמריקה נחלץ חושים ביום ראשון הבעל"ט, ז' אדר שני תשע"ד, להביע כאב עמוק ורגשי צער וחרדה ומחאה על הגזירה הזאת, לקדש שם שמים בתפילה ותחנונים, ולשפוך שיח לפני נותן התורה על עמו ועל גחלת התורה בימינו שלא יאונה לה כל נגף וכל מכשול, והעם היושב בציון ינצל מכל איום ורדיפה מבית ומחוץ, ועם כל ישראל בארצות פזוריהם, יזכו להוסיף חיל בתורת ה' תמימה ולהגדיל תורה ולהאדירה עד    ביאת הגואל

No comments:

Post a Comment